///دانلود فیلم گرم کردن قبل از بازی بارسلونا

دانلود فیلم گرم کردن قبل از بازی بارسلونا

دانلود فیلم گرم کردن قبل از بازی بارسلونا

در این ویدئو گرم کردن بارسلونا ۱۵ دقیقه زمان میبرد . نرم دوی ، انجام کشش های پویا ، انجام حرکت ریتمیک و سپس کار با توپ با توجه به پستهای محول شده و سیستم بازی مورد نظر . در آخر کار نیز انجام ۵ بار حرکات عکس العملی و سرعتی برای افزایش ضربانت قلب و آمادگی جهت انجام بازی .
بعد از گرم کردن بازیکنان به رختکن میروند تا لباس بازی را برتن کنند و با مصرف مایعات خود را آماده بازی کنند . لازم به ذکر است که بازیکنان پس از ورود مجدد به زمین با انجام حرکات جهشی ، سرعتی و یا نرم دوی خود را گرم نگه میدارند و یا با رد و بدل کردن پاسهای بلند کار با توپ انجام میدهند .

 

نام فایل حجم فایل لینک دانلود
فیلم گرم کردن قبل از بازی بارسلونا ۱۱۴ مگابایت Download

۱۱ نظرات

  1. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۱۱ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام وب خوبی داری اما استفاده دانلودش ضعیفه بیاید با رایگان کردن مطالب فوتبال به دیگران کمک کنیم

    • محمد احمدي مقدم ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۲۰ ب.ظ پاسخ دادن

      سلام . مگه ما در قبال دانلود مطالب مبلغی دریافت میکنیم ؟

      فایلهای فروشگاه هم ، فقط جهت تامین مخارج سایت هست .

  2. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۲۱ ب.ظ پاسخ دادن

    ای بابا بخی ما بفک مربیگری خودمان باشیم بهتره

  3. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۳۳ ب.ظ پاسخ دادن

    در حال حاظر من در کلاس مربیگری فوتبال درجه ب اسیا در همدان هستم میتونی کمکم کنی یه سری پاور پیوینت راجب عوامل تیین کننده یک فصل فوتبال می خواستم اما گیر نمیارم همه جا گشتم

    • محمد احمدي مقدم ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۳۷ ب.ظ پاسخ دادن

      باید در آرشیوم جستجو کنم .

      اما ؛ در وب فارسی چنین فایلهایی رو نخواهید یافت و اکثر در محیط وب چنین فایلهایی به زبان انگلیسی هست . من هم اگه داشته باشم ، احتمالا انگلیسی هست . .

      از طریق ایمیل با بنده در ارتباط باشید در ظرف یکی ، دو روز آینده براتون ارسال کنم .

  4. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۴۴ ب.ظ پاسخ دادن

    ممنون

  5. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۴۹ ب.ظ پاسخ دادن

    لطفا ایمل برام بفرست

  6. ناصر روزبهانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ از ۹:۵۱ ب.ظ پاسخ دادن

    لطفاmil

    • محمد احمدي مقدم ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ از ۱۰:۴۹ ب.ظ پاسخ دادن

      جناب روزبهانی ، فایل مورد نظرتون رو براتون ایمیل کردم .

      موفق باشید

  7. هادی ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ از ۴:۱۶ ب.ظ پاسخ دادن

    با سلام و خسته نباشید آقای احمدی مقدم
    بنده چند روز دیگه دوره استعدادیابی مربیگریم شروع میشه.در این موضوع مقاله ای دارید برام بفرستید؟

  8. مهدی ۲۹ آبان ۱۳۹۵ از ۸:۴۰ ب.ظ پاسخ دادن

    ممنون، اینو ببینیم و قبل بازی فوتسال بریم یکم گرم کنیم :D

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.