دانلود فیلم تمرین افزایش سرعت در انتقال

سرعت در انتقال

انتخاب شیوه های بازی هر تیم ، به تفکرات هر مربی باز میگردد . اصولا میباید با توجه به نوع بضاعت بازیکنی شیوه های تیمی خود را انتخاب کرد و برنامه های تمرینی را بر آن اساس چید .
یکی از شیوه های دوست داشتنی و محبوب مربیان ، سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله است . جا انداختن شیوه های سرعت در انتقال در بین بازیکنان نیازمند تمریناتی پر فشار چه در بعد بدنی و چه در حرکات تیمی است ، که نیازمند برگزاری جلسات متعدد تمرینی خواهد بود .
در این مطلب ویدئویی از افزایش سرعت انتقال را برای مربیان و علاقمندان عزیز قرار داده ایم . در این تمرین یک نیمه زمین را به دو قسمت تقسیم میکنیم که هر قسمت دارای یک دروازه باشد . در انتها و در عرض دو سمت هر زمین یک کانال قرار میدهیم و در هر کانال یک بازیکن خنثی قرار میگیرد .
بازی به گونه ایست که هر تیم برای رسیدن به گل ، ابتدا باید توپ را به بازیکن خنثی در انتهای زمین حریف بسپارد و سپس برای حمله و گلزنی به دروازه حریف برنامه ریزی داشته باشد . در این تمرین میتوانید شرایطی را با توجه به نیازمندی خود اضافه کنید . مثلا : شرطی کنید که برای رسیدن به گل همه بازیکنان باید در زمین حریف باشند .


این مطلب رو در روزهایی انتشار میدم ، که از فوتبال خسته شدم و فوتبال زدگی در وجودم بیداد میکنه . بهتون پیشنهاد میکنم ، هیچ وقت خودتون رو بیش از حد درگیر فوتبال نکنید .


نکات مربیگری :
۱ – دقت در پاسهای کوتاه و بلند
۲ – تحریک به شوت زنی
۳ – انتقال – از دفاع به حمله
۴ – شرطی کردن تمرین

نام فایل
حجم فایل
لینک دانلود
تمرین افزایش سرعت در انتقال
۲۲ مگابایت
Download

۱۰ نظرات

  1. amin ۴ اسفند ۱۳۹۱ از ۸:۲۷ ب.ظ پاسخ دادن

    درود بر شما آیا شما مدرک مربیگری هم دارید؟

    • admin ۴ اسفند ۱۳۹۱ از ۹:۲۵ ب.ظ پاسخ دادن

      بله . اما مدرک دلیلی بر با علم بودن مربیان نیست !!!

  2. هادی ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ از ۵:۱۷ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام خسته نباشی وب سایت خیلی خوبی داری
    دلیل اینکه میگی خودتون رو زیاد درگیر فوتبال نکنید چیه؟

    • admin ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ از ۹:۰۴ ب.ظ پاسخ دادن

      تویه کار باشین متوجه میشین …

  3. هادی ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ از ۱:۵۵ ق.ظ پاسخ دادن

    منم مثل خودت فوتبالیستم داداش گلم

    • admin ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ از ۵:۰۸ ق.ظ پاسخ دادن

      من مربی هستم ، دوست عزیز !!!

      به طبع حیطه فعالیت یک مربی خیلی بیشتر از یک بازیکنه

      • هادی ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ از ۱:۳۱ ب.ظ پاسخ دادن

        حق با شماست.وقتایی که احساس بدی بهت دست میده به نظرم خودتو با تفریح بیشتر سرگرم کن.چون نسبت کارو استراحت باید کنترل بشه

  4. hatef ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ از ۹:۲۰ ق.ظ پاسخ دادن

    ازسایت بسیارخوبتون ممنونم

  5. سجاد ۳ مهر ۱۳۹۲ از ۱:۲۰ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام . مرسی از مطالب پر بار تون .
    راجع به اینکه زیاد درگیر فوتبال نشیم . فک کنم همه اگه بخوان درگیر میشن و به قول شما وقتی درگیر باشند میفهمن موضوع چیه .
    فوتبال لذتی عمیق است که شرایط میحیطی همیشه ادم رو از ایده هاش دور میکنه . هرچقدر هم بخوای سر ایده هات بایستی مشکلات بیشتر میشه .
    گاهی بدترین اتفاق واسه یک مربی نتیجه گرفتن در شرایطیست که هیچوقت دوست نداری اونطور بازی کنه تیمت اما شرایط ایجاب میکنه گاهی تنها به نتیجه فکر کنی . این یه بعد هستش که نباید درگیرش شد . اما به کسی که درگیر فوتبال شده هیچوقت توصیه نکن ازش فاصله بگیره چون غیر ممکن هستش .

    • محمد احمدي مقدم ۸ مهر ۱۳۹۲ از ۱۱:۱۴ ب.ظ پاسخ دادن

      سلام
      خیلی ساده بخوام عرض کنم ، باید بگم تیم داری کردن ، یکی از مهمترین دلایلی هست که یک مربی رو از پیشرفت باز میداره .
      تیم داری یک سم کشنده برای مربیگری هست که باعث فوتبال زدگی میکنه یک مربی ، رو که من اون زمان دچار یه همچین مشکلی بودم .
      توصیه میکنم زیاد به تیم داری نپردازید و حداقل برای تیم داری از کادر متخصص و مناسب استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.