فیلم آموزش آکادمی فوتبال آژاکس

آکادمی فوتبال آژاکس

آکادمی فوتبال آژاکس آمستردام نمونه ای بی همتا در پرورش ستارگانی همچون یوهان کرایوف ، فرانک روی کارد ، مارکو فان باستن ، ادوین وان در سار ، وسلی اشنایدر و بسیاری دیگر از مهرهای کلیدی در تاریخ دنیا فوتبال بوده است . پرورش این چنین بازیکنان در سطح یک فوتبال دنیا نشانگر بدون نقص بودن آموزشهای مربیان این آکادمی به بازیکنانش در سطوح مختلف پایه میباشد .
این کیفیت مطلوب در آموزشها باعث گردیده تا آکادمیهایی نظیر آرسنال و میلان نیز کپی برداری هایی از شیوه تدریس آکادمی آژاکس کرده باشند . ما در این مطلب ، ویدئویی از آموزشهای آکادمی آژاکس در سطوح پایه را با کیفیت و حجم مناسب آماده کرده ایم تا مربیانی که در فوتبال پایه مشغول فعالیت هستند از این آموزشها استفاده بهینه در پرورش کودکان علاقمند بهره گیرند .
از دوست خوبم محمد نیک نژاد بخاطر ارسال این ویدئو تشکر میکنم .

نام فایل
حجم فایل
لینک دانلود
آکادمی فوتبال آژاکس
۲۵۰ مگابایت
Download

۱۱ نظرات

  1. علی ۲۹ مهر ۱۳۹۱ از ۹:۰۴ ب.ظ پاسخ دادن

    تورو خدا یک اموزش دروازهبانی از بوفون.وندرسار.پیتر چک و یا کاسیاس بگذارید مخصوصا بوفون

  2. محمدحسین ۱۳ آبان ۱۳۹۱ از ۳:۲۸ ب.ظ پاسخ دادن

    من نمیدونم چراهر چی آدم فوتبال فهمه استقلالیه.دمتون گرم
     

  3. ااا ۸ آذر ۱۳۹۲ از ۷:۲۱ ب.ظ پاسخ دادن

    واقعا ممنون خدا خیرتون بده این تمرینات خیلی بدرد من میخورن….از سیت شما زید استفاده میکنم …تمرینات رده سنی پایه اگه بازم داشتید بزارید تشکر

  4. ااا ۸ آذر ۱۳۹۲ از ۷:۲۳ ب.ظ پاسخ دادن

    واقعا ممنون خدا خیرتون بده این تمرینات خیلی بدرد من میخورن….از سیت شما زید استفاده میکنم …تمرینات رده سنی پایه اگه بازم داشتید بزارید تشکر.

  5. MR.MEYSAM ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ از ۲:۲۲ ب.ظ پاسخ دادن

    آکادمی به این میگن آکادمی تیم ملی ما هم اینطورینیست واقعا حرف نداشت معلوم از دل این آکادمی یوهان کرایف فرانک روی کارد مارکو فان باستن ، ادوین وان در سار ، وسلی اشنایدر در میاد دیگه . عالی بود مرسی.

  6. ardavan ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ از ۹:۵۴ ق.ظ پاسخ دادن

    ثبت نام درآکادمی زیر۱۵سال

  7. علی عباسی ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ از ۱۰:۵۹ ق.ظ پاسخ دادن

    سلام
    من یک پسر ۱۱ ساله دارم که علاقمنده به فوتبال . اگر بخوام توی یکی از این مدارس فوتبال ثبت نامش کنم شما کدوم رو ترجیح میدید و چگونه باید اقدام کنم و هزینه هشون چقدره .
    سپاسگذاری میکنم اگر راهنمایی بفرمایید

  8. محمد ۹ شهریور ۱۳۹۵ از ۸:۲۲ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام.من قصد دارم پسر ۱۵ ساله ام رو به یکی از باشگاه های خوب اروپا جهت ادامه فوتبال بفرستم.ایشان در سطح کشوری فوتبال بازی میکنه و در کلاس دهم رشته تربیت بدنی تحصیل میکنه.لطف کنید چگونگی و هزینه ها رو هم بگید.ممنون

  9. معصومه سهرابي ۲۵ آذر ۱۳۹۵ از ۱۲:۰۰ ق.ظ پاسخ دادن

    سلام
    من یک پسری دارم که در پایه دهم رشته تربیت بدنی مشغول تحصیل هست و در تیم جوانان …بازی میکنه علاقمند هستیم که به صورت حرفه ای تر فوتبال رو آموزش ببینه
    لطفا راهنمایی بفرمایید،متشکرم
    نحوه پذیرش گرفتن از این آکادمی ها به چه صورت هست؟
    ابتدا باید به کجا مراجعه کنیم؟

  10. پیام ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ از ۱۲:۲۹ ق.ظ پاسخ دادن

    سلام
    من یک پسر ۱۱ ساله دارم که علاقمنده به فوتبال . اگر بخوام توی یکی از این آکادمی فوتبال اروپایی ثبت نامش کنم شما کدوم رو ترجیح میدید و چگونه باید اقدام کنم و هزینه ش چقدره .
    سپاسگذاری میکنم اگر راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.