دانلود ویدئو آموزش دروازه بانی توسط جک کاریلو

دانلود ویدئو آموزش دروازه بانی توسط جک کاریلو

امروزه انتخاب یک دروازه بان مطمئن برای هر مربی در الویت نخست قرار دارد . اگر مربی تیم خود را با بازیکنان نامدار و خوب پر کند و قافل از دروازه شود ، چه عاقبتی بر سر آن تیم خواهد آمد ؟
دروزاه بانی پستی است حساس که می تواند در صورت بروز کوچکترین مشکل و ایراد در کارش ، کلیه زحمات تیمی را بر باد می دهد و بر عکس ، اگر دروازه بان مناسب و مطمئنی درون چهار چوب باشد ، میتواند کلیه ضعفهای تیمی را بپوشاند .
در بهبود کار دروازه بانی از یک گزینه میتوان فاکتور گرفت و آن را برنامه برای هر دروازه بان قرار داد و آن هم چیزی نیست جز تمرین مستمر و مناسب .
آیا شما به عنوان مربی از تمرینات مناسب برای دروازه بانهایتان استفاده میکنید ؟
آیا عدم نبودن تمرینات مناسب برای دروازه بانتان ، ایراداتی اساسی در کارش مشاهده میکنید ؟
ما در این پست قصد داریم تمرینات بسیار مناسب برای دروازه بانی را برا ی شما قرار دهیم تا در کار خود استفاده کنید . در صورتی که از این ویدئو بهره لازم را بردید ، با ما همراه باشید تا در ویدئو هایی که در آینده برایتان آماده میکنیم تمرینات دروازه بانی را به خوبی فرا بگیرید .

بیشتر بخوانید :  تمرین بارسلونا - تمرین حفظ توپ و اجرای بازی تیکی تاکا

۲۵ نظرات

  1. امین ۹ تیر ۱۳۹۱ از ۳:۰۴ ب.ظ پاسخ دادن

    باسلام خدمت مدیر سایت
    من دروازه بانی هستم که به دلیل مشکلات مالی نمیتوانم به کلاسهای خوبی بروم و از طرف دیگر خیلی ها به دروازه بانی من اعتقاد دارند و معتقدند اگر به من اعتماد کنند جوابشان را خوب میدهم . تنها مشکل من اضافه وزن من به علت دوری از فوتبال است
    به هر حال از توجه شما بهدروازه بانی بسیار متشکرم و امیدوارم با این تمرینات به روزهای ایده آل برسم

    • admin ۱۰ تیر ۱۳۹۱ از ۱۰:۲۷ ق.ظ پاسخ دادن

      ممنون دوست عزیز از نظرتون
      در بهبود عملکرد دروازه بانی ، اولین فاکتور تلاش و پشت کار هست . تمرینات سخت و مداوم ، همراه با تغییر در برخی از رفتارهای روزانه ( خواب به موقع ، تغذیه سالم و تحصیلات )
      به زودی تمرینات بدنسازی دروازه بانی همراه با ویدئوهای انعطاف پذیری دروازه بانی را برای دانلود قرار خواهیم داد ، امید به اینکه مورد توجه شما و همه علاقمندان قرار بگیره .

  2. شاهين ۱۷ تیر ۱۳۹۱ از ۱۲:۵۶ ب.ظ پاسخ دادن

    باسلام خدمت مدیرسایت-اگه امکان داره لینک دانلود را برسی کنید-با تشکراز زحمات بی دریغ شما
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    • admin ۱۸ تیر ۱۳۹۱ از ۷:۰۱ ب.ظ پاسخ دادن

      درسته دوست عزیز ، حق با شماست لینک دانلود فعال نیست و اون هم به عل مشکل سرور از شرکت میزبان هست که بزودی رسیدگی خواهد شد .
      از این مشکل پوزش میطلبیم .

  3. شاهين ۲۶ تیر ۱۳۹۱ از ۲:۲۶ ب.ظ پاسخ دادن

    لینک دانلود فعال شد باتشکر از شها مدیر سایت که اینقدر به فکر ماهستید.واقعا متشکرم

  4. شاهين ۲۶ تیر ۱۳۹۱ از ۲:۲۷ ب.ظ پاسخ دادن

    با سلام.لینک دانلود فعال شد باتشکر از شها مدیر سایت که اینقدر به فکر ماهستید.واقعا متشکرم

    • admin ۲۹ تیر ۱۳۹۱ از ۷:۵۱ ب.ظ پاسخ دادن

      جز انجام وظیفه کار خاصی انجام ندادیم

  5. mohamad amin ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ از ۴:۵۸ ق.ظ پاسخ دادن

    من این ویدیو رادنلودکردم ولی اجرا نمیشودباvlc,kmplayerبازهم اجرانشد.

    • admin ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ از ۹:۰۶ ب.ظ پاسخ دادن

      ویدئو ها تست شده ، و بعد روی سایت قرار گرفته . دوستان دیگه ای که این فایل رو دانلود کردند هم تونستن از ای ویدئو استفاده کنند .
      ویدئو رو باید نرم افزار KM player پخش کنه ، به هر حال پوزش میخوایم و بررسی میکنیم .

  6. رضا ۲۴ دی ۱۳۹۱ از ۶:۰۸ ب.ظ پاسخ دادن

    باسلام خدمت شما که به فکر گلرهای جوون هستید راستش من مدتی از فوتبال دور بوده ام اگه میشه لطف کنید یه برنامه بدنسازی باوزنه توی سایتتون درست کنید که ماحرفه ای ها هم بتونیم از این برنامه ها استفاده کنیم با تشکر

  7. ساها ۹ اسفند ۱۳۹۱ از ۱۲:۵۷ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام سایتتون عالیه من خیلی دنبال کلیپ های فوتبال گشتم حتی از سایت فیفا کلیپ هم سفارش دادم اما سایت شما یه چیز دیگه ست ممنون از تلاشتون بای

  8. نوید ۳ فروردین ۱۳۹۲ از ۴:۲۵ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام من نویدم ۲۰ سالمه چن وقتیه که داروازبانی کار میکنم اما ۶ ماه پیش یهویی من دیابتی شدم و انسولین تزریق میکنم. میخواستم بدونم این تمرینا برا من مشکلی پیش نمیاره؟ و تا بحل فوتبلیستی بوده که مثه من دیابت نوع یک داشته باشه؟؟؟

    • admin ۵ فروردین ۱۳۹۲ از ۵:۳۶ ب.ظ پاسخ دادن

      سلام نوید جان .
      به شخصه تا حالا با این مشکلی مواجه نشدم . توصیه میکنم با پزشک مربوطتون مشورت داشته باشید .
      با آرزوی بهبودی وسلامتی شما دوست عزیز .

  9. Hossein ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ از ۲:۵۹ ب.ظ پاسخ دادن

    linke dl kharabe.in che vazeshe? :|

  10. javad ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ۲:۰۵ ق.ظ پاسخ دادن

    به خدا لینکش خرابه رسیدگی کنید

  11. javad ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ۱۱:۳۴ ب.ظ پاسخ دادن

    کسی نیس بگه که لینک درست میشه یا نه؟

    • admin ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ۱۱:۴۵ ب.ظ پاسخ دادن

      لینکها درست شده ، دوست عزیز .
      حالا میتونید راحت دانلود کنید .

  12. javad ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ۱۰:۲۹ ب.ظ پاسخ دادن

    دستتون درد نکنه مرسی

  13. علی ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ از ۲:۲۶ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام  باعرض خستنه نباشی به مدیر این سایت اگه می شه لینک دانلود رو درست کنید ممنون میشیم 

     

    • admin ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ از ۲:۲۹ ب.ظ پاسخ دادن

      سلام .

      لینکهای دانلود سالمه و درست هست دوست عزیز

    • admin ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ از ۲:۲۹ ب.ظ پاسخ دادن

      سلام .
      لینکهای دانلود سالمه و درست هست دوست عزیز

  14. علیرضا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ از ۱۲:۱۷ ب.ظ پاسخ دادن

    مرسی ادمین این فیلم ها ی آموزشی برا ماها ک شرایط گرفتن مربی خصوصی رو نداریم واقعا مفیده،توی تیم های اینجا همیشه از دروازه بان انتظار دارن بهترین شرایط و داشته باشه رد صورتی ک توی تمرینات ب تنها کسی ک توجه نمیشه همون دروازه بانست

  15. neuer ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ از ۳:۵۵ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام
    اگه میشه کلیپ های دروازه بانی از youtube هم در سایتتون بذارین…چون من نمیتونم از youtube دانلود کنم…اگه این پیشتهاد و انجام بدین عالی میشه
    ممنون از سایت باحالتون

  16. علی ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ از ۱۱:۲۴ ق.ظ پاسخ دادن

    با سلام خدمت مدیران محترم سایت
    لینک دانلود درست شده است ولی من نمی توانم فایل را بگریم یرای چی!

  17. علی ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ از ۱۱:۲۷ ق.ظ پاسخ دادن

    نمیشود فیلم را دانلود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.