دانلود فيلم تمرين افزايش سرعت در انتقال

سرعت در انتقال

انتخاب شيوه هاي بازي هر تيم ، به تفكرات هر مربي باز ميگردد . اصولا ميبايد با توجه به نوع بضاعت بازيكني شيوه هاي تيمي خود را انتخاب كرد و برنامه هاي تمريني را بر آن اساس چيد .
يكي از شيوه هاي دوست داشتني و محبوب مربيان ، سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله است . جا انداختن شيوه هاي سرعت در انتقال در بين بازيكنان نيازمند تمريناتي پر فشار چه در بعد بدني و چه در حركات تيمي است ، كه نيازمند برگزاري جلسات متعدد تمريني خواهد بود .
در اين مطلب ويدئويي از افزايش سرعت انتقال را براي مربيان و علاقمندان عزيز قرار داده ايم . در اين تمرين يك نيمه زمين را به دو قسمت تقسيم ميكنيم كه هر قسمت داراي يك دروازه باشد . در انتها و در عرض دو سمت هر زمين يك كانال قرار ميدهيم و در هر كانال يك بازيكن خنثي قرار ميگيرد .
بازي به گونه ايست كه هر تيم براي رسيدن به گل ، ابتدا بايد توپ را به بازيكن خنثي در انتهاي زمين حريف بسپارد و سپس براي حمله و گلزني به دروازه حريف برنامه ريزي داشته باشد . در اين تمرين ميتوانيد شرايطي را با توجه به نيازمندي خود اضافه كنيد . مثلا : شرطي كنيد كه براي رسيدن به گل همه بازيكنان بايد در زمين حريف باشند .


اين مطلب رو در روزهايي انتشار ميدم ، كه از فوتبال خسته شدم و فوتبال زدگي در وجودم بيداد ميكنه . بهتون پيشنهاد ميكنم ، هيچ وقت خودتون رو بيش از حد درگير فوتبال نكنيد .


نكات مربيگري :
1 – دقت در پاسهاي كوتاه و بلند
2 – تحريك به شوت زني
3 – انتقال – از دفاع به حمله
4 – شرطي كردن تمرين

نام فايل
حجم فايل
لينك دانلود
تمرين افزايش سرعت در انتقال
22 مگابايت
Download

10 ديدگاه

  1. amin فوریه 22, 2013 در 8:27 ب.ظ- پاسخ دادن

    درود بر شما آیا شما مدرک مربیگری هم دارید؟

    • admin فوریه 22, 2013 در 9:25 ب.ظ- پاسخ دادن

      بله . اما مدرك دليلي بر با علم بودن مربيان نيست !!!

  2. هادی مارس 9, 2013 در 5:17 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام خسته نباشی وب سایت خیلی خوبی داری
    دلیل اینکه میگی خودتون رو زیاد درگیر فوتبال نکنید چیه؟

  3. هادی مارس 10, 2013 در 1:55 ق.ظ- پاسخ دادن

    منم مثل خودت فوتبالیستم داداش گلم

    • admin مارس 10, 2013 در 5:08 ق.ظ- پاسخ دادن

      من مربی هستم ، دوست عزیز !!!

      به طبع حیطه فعالیت یک مربی خیلی بیشتر از یک بازیکنه

      • هادی مارس 10, 2013 در 1:31 ب.ظ- پاسخ دادن

        حق با شماست.وقتایی که احساس بدی بهت دست میده به نظرم خودتو با تفریح بیشتر سرگرم کن.چون نسبت کارو استراحت باید کنترل بشه

  4. hatef سپتامبر 9, 2013 در 9:20 ق.ظ- پاسخ دادن

    ازسايت بسيارخوبتون ممنونم

  5. سجاد سپتامبر 25, 2013 در 1:20 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام . مرسی از مطالب پر بار تون .
    راجع به اینکه زیاد درگیر فوتبال نشیم . فک کنم همه اگه بخوان درگیر میشن و به قول شما وقتی درگیر باشند میفهمن موضوع چیه .
    فوتبال لذتی عمیق است که شرایط میحیطی همیشه ادم رو از ایده هاش دور میکنه . هرچقدر هم بخوای سر ایده هات بایستی مشکلات بیشتر میشه .
    گاهی بدترین اتفاق واسه یک مربی نتیجه گرفتن در شرایطیست که هیچوقت دوست نداری اونطور بازی کنه تیمت اما شرایط ایجاب میکنه گاهی تنها به نتیجه فکر کنی . این یه بعد هستش که نباید درگیرش شد . اما به کسی که درگیر فوتبال شده هیچوقت توصیه نکن ازش فاصله بگیره چون غیر ممکن هستش .

    • محمد احمدي مقدم سپتامبر 30, 2013 در 11:14 ب.ظ- پاسخ دادن

      سلام
      خیلی ساده بخوام عرض کنم ، باید بگم تیم داری کردن ، یکی از مهمترین دلایلی هست که یک مربی رو از پیشرفت باز میداره .
      تیم داری یک سم کشنده برای مربیگری هست که باعث فوتبال زدگی میکنه یک مربی ، رو که من اون زمان دچار یه همچین مشکلی بودم .
      توصیه میکنم زیاد به تیم داری نپردازید و حداقل برای تیم داری از کادر متخصص و مناسب استفاده کنید .

ثبت ديدگاه

تماس با ما

در حال حاضر آنلاین نیستیم . اما نگران نباشید . پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت به سئوال شما پاسخ دهیم .

خوشحال میشویم سئوال شما را پاسخ بدهیم .

برای شروع گفتگو ، روی دکمه Enter کنید
0

سبد خرید شما

از محصولات فروشگاه پرس 90 دیدن کنید
تاکنون بیش از 1500 نفر از محصولات آموزشی فروشگاه پرس 90 استفاده کرده اند !
ضمانت میکنیم که محصولات ما ، حرفه ای ترین و کارآمد ترین محصولات آموزشی موجود در ایران میباشد .

[button title="ورود به فروشگاه" link="http://www.press90.com/shop/" color="#078cdc" font_color="#ffffff" large="1"]

تلفن تماس مشاوره و سفارش محصول
09119615768