دانلود ويدئو آموزش دروازه باني توسط جك كاريلو

دانلود ويدئو آموزش دروازه باني توسط جك كاريلو

امروزه انتخاب يك دروازه بان مطمئن براي هر مربي در الويت نخست قرار دارد . اگر مربي تيم خود را با بازيكنان نامدار و خوب پر كند و قافل از دروازه شود ، چه عاقبتي بر سر آن تيم خواهد آمد ؟
دروزاه باني پستي است حساس كه مي تواند در صورت بروز كوچكترين مشكل و ايراد در كارش ، كليه زحمات تيمي را بر باد مي دهد و بر عكس ، اگر دروازه بان مناسب و مطمئني درون چهار چوب باشد ، ميتواند كليه ضعفهاي تيمي را بپوشاند .
در بهبود كار دروازه باني از يك گزينه ميتوان فاكتور گرفت و آن را برنامه براي هر دروازه بان قرار داد و آن هم چيزي نيست جز تمرين مستمر و مناسب .
آيا شما به عنوان مربي از تمرينات مناسب براي دروازه بانهايتان استفاده ميكنيد ؟
آيا عدم نبودن تمرينات مناسب براي دروازه بانتان ، ايراداتي اساسي در كارش مشاهده ميكنيد ؟
ما در اين پست قصد داريم تمرينات بسيار مناسب براي دروازه باني را برا ي شما قرار دهيم تا در كار خود استفاده كنيد . در صورتي كه از اين ويدئو بهره لازم را برديد ، با ما همراه باشيد تا در ويدئو هايي كه در آينده برايتان آماده ميكنيم تمرينات دروازه باني را به خوبي فرا بگيريد .

25 ديدگاه

  1. امین ژوئن 29, 2012 در 3:04 ب.ظ- پاسخ دادن

    باسلام خدمت مدیر سایت
    من دروازه بانی هستم که به دلیل مشکلات مالی نمیتوانم به کلاسهای خوبی بروم و از طرف دیگر خیلی ها به دروازه بانی من اعتقاد دارند و معتقدند اگر به من اعتماد کنند جوابشان را خوب میدهم . تنها مشکل من اضافه وزن من به علت دوری از فوتبال است
    به هر حال از توجه شما بهدروازه بانی بسیار متشکرم و امیدوارم با این تمرینات به روزهای ایده آل برسم

    • admin ژوئن 30, 2012 در 10:27 ق.ظ- پاسخ دادن

      ممنون دوست عزيز از نظرتون
      در بهبود عملكرد دروازه باني ، اولين فاكتور تلاش و پشت كار هست . تمرينات سخت و مداوم ، همراه با تغيير در برخي از رفتارهاي روزانه ( خواب به موقع ، تغذيه سالم و تحصيلات )
      به زودي تمرينات بدنسازي دروازه باني همراه با ويدئوهاي انعطاف پذيري دروازه باني را براي دانلود قرار خواهيم داد ، اميد به اينكه مورد توجه شما و همه علاقمندان قرار بگيره .

  2. شاهين جولای 7, 2012 در 12:56 ب.ظ- پاسخ دادن

    باسلام خدمت مديرسايت-اگه امكان داره لينك دانلود را برسي كنيد-با تشكراز زحمات بي دريغ شما
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    • admin جولای 8, 2012 در 7:01 ب.ظ- پاسخ دادن

      درسته دوست عزيز ، حق با شماست لينك دانلود فعال نيست و اون هم به عل مشكل سرور از شركت ميزبان هست كه بزودي رسيدگي خواهد شد .
      از اين مشكل پوزش ميطلبيم .

  3. شاهين جولای 16, 2012 در 2:26 ب.ظ- پاسخ دادن

    لينك دانلود فعال شد باتشكر از شها مدير سايت كه اينقدر به فكر ماهستيد.واقعا متشكرم

  4. شاهين جولای 16, 2012 در 2:27 ب.ظ- پاسخ دادن

    با سلام.لينك دانلود فعال شد باتشكر از شها مدير سايت كه اينقدر به فكر ماهستيد.واقعا متشكرم

    • admin جولای 19, 2012 در 7:51 ب.ظ- پاسخ دادن

      جز انجام وظيفه كار خاصي انجام نداديم

  5. mohamad amin آگوست 3, 2012 در 4:58 ق.ظ- پاسخ دادن

    من این ویدیو رادنلودکردم ولی اجرا نمیشودباvlc,kmplayerبازهم اجرانشد.

    • admin آگوست 3, 2012 در 9:06 ب.ظ- پاسخ دادن

      ويدئو ها تست شده ، و بعد روي سايت قرار گرفته . دوستان ديگه اي كه اين فايل رو دانلود كردند هم تونستن از اي ويدئو استفاده كنند .
      ويدئو رو بايد نرم افزار KM player پخش كنه ، به هر حال پوزش ميخوايم و بررسي ميكنيم .

  6. رضا ژانویه 13, 2013 در 6:08 ب.ظ- پاسخ دادن

    باسلام خدمت شما که به فکر گلرهای جوون هستید راستش من مدتی از فوتبال دور بوده ام اگه میشه لطف کنید یه برنامه بدنسازی باوزنه توی سایتتون درست کنید که ماحرفه ای ها هم بتونیم از این برنامه ها استفاده کنیم با تشکر

  7. ساها فوریه 27, 2013 در 12:57 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام سایتتون عالیه من خیلی دنبال کلیپ های فوتبال گشتم حتی از سایت فیفا کلیپ هم سفارش دادم اما سایت شما یه چیز دیگه ست ممنون از تلاشتون بای

  8. نوید مارس 23, 2013 در 4:25 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام من نویدم 20 سالمه چن وقتیه که داروازبانی کار میکنم اما 6 ماه پیش یهویی من دیابتی شدم و انسولین تزریق میکنم. میخواستم بدونم این تمرینا برا من مشکلی پیش نمیاره؟ و تا بحل فوتبلیستی بوده که مثه من دیابت نوع یک داشته باشه؟؟؟

    • admin مارس 25, 2013 در 5:36 ب.ظ- پاسخ دادن

      سلام نوید جان .
      به شخصه تا حالا با این مشکلی مواجه نشدم . توصیه میکنم با پزشک مربوطتون مشورت داشته باشید .
      با آرزوی بهبودی وسلامتی شما دوست عزیز .

  9. Hossein آوریل 19, 2013 در 2:59 ب.ظ- پاسخ دادن

    linke dl kharabe.in che vazeshe? :|

  10. javad می 1, 2013 در 2:05 ق.ظ- پاسخ دادن

    به خدا لینکش خرابه رسیدگی کنید

  11. javad می 11, 2013 در 11:34 ب.ظ- پاسخ دادن

    کسی نیس بگه که لینک درست میشه یا نه؟

    • admin می 11, 2013 در 11:45 ب.ظ- پاسخ دادن

      لینکها درست شده ، دوست عزیز .
      حالا میتونید راحت دانلود کنید .

  12. javad می 12, 2013 در 10:29 ب.ظ- پاسخ دادن

    دستتون درد نکنه مرسی

  13. علی ژوئن 10, 2013 در 2:26 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام  باعرض خستنه نباشی به مدیر این سایت اگه می شه لینک دانلود رو درست کنید ممنون میشیم 

     

    • admin ژوئن 10, 2013 در 2:29 ب.ظ- پاسخ دادن

      سلام .

      لینکهای دانلود سالمه و درست هست دوست عزیز

    • admin ژوئن 10, 2013 در 2:29 ب.ظ- پاسخ دادن

      سلام .
      لینکهای دانلود سالمه و درست هست دوست عزیز

  14. علیرضا سپتامبر 10, 2013 در 12:17 ب.ظ- پاسخ دادن

    مرسی ادمین این فیلم ها ی آموزشی برا ماها ک شرایط گرفتن مربی خصوصی رو نداریم واقعا مفیده،توی تیم های اینجا همیشه از دروازه بان انتظار دارن بهترین شرایط و داشته باشه رد صورتی ک توی تمرینات ب تنها کسی ک توجه نمیشه همون دروازه بانست

  15. محمد سپتامبر 17, 2013 در 3:55 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام
    اگه میشه کلیپ های دروازه بانی از youtube هم در سایتتون بذارین…چون من نمیتونم از youtube دانلود کنم…اگه این پیشتهاد و انجام بدین عالی میشه
    ممنون از سایت باحالتون

  16. علی آوریل 12, 2014 در 11:24 ق.ظ- پاسخ دادن

    با سلام خدمت مدیران محترم سایت
    لینک دانلود درست شده است ولی من نمی توانم فایل را بگریم یرای چی!

  17. علی آوریل 12, 2014 در 11:27 ق.ظ- پاسخ دادن

    نمیشود فیلم را دانلود کرد

ثبت ديدگاه

تماس با ما

در حال حاضر آنلاین نیستیم . اما نگران نباشید . پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت به سئوال شما پاسخ دهیم .

خوشحال میشویم سئوال شما را پاسخ بدهیم .

برای شروع گفتگو ، روی دکمه Enter کنید
0

سبد خرید شما

از محصولات فروشگاه پرس 90 دیدن کنید
تاکنون بیش از 1500 نفر از محصولات آموزشی فروشگاه پرس 90 استفاده کرده اند !
ضمانت میکنیم که محصولات ما ، حرفه ای ترین و کارآمد ترین محصولات آموزشی موجود در ایران میباشد .

[button title="ورود به فروشگاه" link="http://www.press90.com/shop/" color="#078cdc" font_color="#ffffff" large="1"]

تلفن تماس مشاوره و سفارش محصول
09119615768