تمرينات كار در خانه – شگردهاي فوتبال

تمرينات كار در خانه - شگردهاي فوتبال

تمرينات كار در خانه - شگردهاي فوتبال

در روزهاي گذشته فايلي آموزشي از دوست خوبم آقاي حميدرضا ظهرابي تحت عنوان تمرينات كار در خانه براي بنده ارسال شد ، كه به قلم  جناب آقاي محمد شفيعي در مركز استعداد يابي و جوانان ويژن استان فارس ميباشد .
در اين مقاله تمرينات تكنيكهاي پايه از قبيل : پاس بغل پا ، پاس با بيرون پا ، تقه زدن ، پاس با داخل پا ، پاس با كاد داخل پا ، پاس با كاد بغل پا ، شوت با روي پا ، شوت با بغل پا ، شوت با بيرون پا ، شوت زدن توپهاي بلند ، كنترل توپ و جايگيري ، كنترل توپ ، كنترل توپ با ران ، كنترل سينه همراه با آموزش صحيح آورده شده است .

قلم نويسنده ( محمد شفيعي )
هدف ما كمك به بازيكنان جوان فوتبال است تا ايشان ، از فرصتي يكسان براي استفاده از آموزشهاي اساسي فوتبال برخوردار شوند . بازيكناني كه بيشترين وقت را صرف درست تمرين كردن ميكنند هر جا كه باشند به بهترين بازيكنان بدل خواهند شد . قصدها تحقق يافتن اين امر از طريق ارائه شگردهاي فوتبال است و در اين راه بايد مديون اين واقعيت باشيم كه هر چه بازيكنان آينده بهتر باشند فوتبال نيز به سير تكاملي و پيشرفت خود ادامه خواهد داد .
شگردهاي فوتبال براي همه بازيكنان فراهم آمده است . اين مجموعه آموزش تمرينها تنها براي بهترين بازيكنان و يا فوتبال سطح بالا نيست . تمامي بازيكنان جوان فرصتي يكسان در اختيار دارندد تا با مشاركت در دانش فوتبال روز مدارج پيشرفت را طي كنند . بازيكناني كه قصد ياد گرفتن دارند و تشنه دانش اندوزي هستند و همه بازيكناني كه ميخواهند پيشرفت كنند . با عرضه اين مجموعه شانس استفاده از اين دانش را ميتوانند به دست آورند .
كلام آخر اينكه برخي از بازيكنان فوتبال با پيشرفت خود از ديگر بازيكنان بهتر ميشوند اما تمامي ايشان از ابتدا فرصتي يكسان در اختيار دارند تا با تكيه بر تواناييهاي خود پيشرفت كنند . مطلب مهمتر اين واقعيت است كه اين بازيكنان در جواني تشويق به حضور در صحنه هاي سرشار از شكوه ورزشي ميشوند . ما بر اين باوريم كه با پرداخت به ورزش بازيكنان جوان از پرداختن به امور ناپسند دور شوند .
به زباني ديگر هدف ما ارايه شگردهاي فوتبال و محتواي آن ايجاد علاقه در بازيكنان جوان است تا در مقام يك انسان فرصت موفقيت از طريق فوتبال را به دست آورند . اينها حرفهاي بزرگي است اما ما اماده ايم كه پاي حرف خود بايستيم .
ما اميدواريم كه شگردهاي فوتبال بهره هاي فراواني را نصيب شما كند !

 

نام فايل
حجم فايل
لينك دانلود
كتاب تمرينات كار در خانه – شگردهاي فوتبال
1 مگابايت
Download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟

جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص تهیه محصولات، روی پشتیبانی ضربه بزنید تا پاسخگوی شما باشیم.