دانلود فیلم چگونگی گرم کردن دروازه بان

دانلود فیلم چگونگی گرم کردن دروازه بان

یکی از مباحث بسیار حساس که متاسفانه در میان برخی مربیان کشورمان به بازیکنان کم اهمیت جلوه داده شده است ،  گرم کردن صحیح و مرحله به مرحله است .
گرم کردن چه برای تمرینات و چه برای بازیها هر کدام اصول و فلسفه خاص خود را دارا میباشد . اولین مسئله ای که برای گرم کردنها در قبل از شروع بازیها باید بدان توجه کرد ، زمان و دمای درجه هواست که مقدار زمان گرم کردن را تغییر میدهد .
یکی از بخشهای حساس و با اهمیت گرم کردن ، گرم کردن گلرها میباشد . دروازه بانها میباید پس از کمی نرم دوی ، کشش و حرکات ریتمیک به مرور تکنیکهای پایه بپردازد ( که ممولا به صورت دراز کشیده این کار را انجام میدهند ) . رد و بدل کردن پاس مرحله بعدی گرم کردن میباشد .
در گام بعدی به مرور تکنیکهای مهار توپ پرداخته میشود . جایگیری و زاویه بندی از مراحل بعدی گرم کردن دروازه بان است . مهار توپهای بلند و توپهای ارسالی و ضربات شروع مجدد خاتمه کار گرم کردن گلر میباشد .
در این مطلب میتوانید ویدئو مراحل مربوط به گرم کردم دروازه بان را به صورت رایگان دریافت کنید .

نام فایل حجم فایل لینک دانلود
فیلم چگونگی گرم کردن دروازه بان ۲۶ مگابایت Download

۱۱ نظرات

  1. جواد ۲۲ تیر ۱۳۹۲ از ۲:۲۳ ق.ظ پاسخ دادن

    لینک خرابه

  2. لسماعیل قائدی فر ۹ مرداد ۱۳۹۲ از ۲:۳۶ ق.ظ پاسخ دادن

    سلام از کار کردی ممنون من یکی از مربیان فوتبال پایه بندرعباس هستم درجه مربیکری c خیلی دوستدارم با عمل ورزش جلو برم اگه میدونی سی دی آموزش خوب یا برنامه چند ماه آموزش داری اگه سایت بذاری خیلی خوب می

  3. علیرضا ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ از ۱۱:۳۷ ق.ظ پاسخ دادن

    سلام،من خودم ی دروازه بانم از اونجایی ک الان چند وقته مربی ندارم توی تیم هایی ک بازی کردم ب تنها چیزی ک توجه نمیشه تمرینات دروازه بان هاست از این سایت استفاده میکردم واقعا ممنون سایت خوبی دارین مفید فکر کنم کلمه ی خوبیباشه با اجازتون میخوام از مطالب شما توی وبلاگ خودم استفاده کنم البته اگر اجازه دهید!!

    • محمد احمدي مقدم ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ از ۱:۴۷ ب.ظ پاسخ دادن

      با سلام

      شما نسبت به ما لطف دارید . میتونید در وبلاگتون منتشر کنید منتها برای حمایت از سایت با ذکر منبع .

      موفق باشید .

  4. محمد ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ از ۱۲:۳۵ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام من نویسده هستم نمیخواین دستمزد نمیخوام طراح هستم و مترجم

  5. edris ۶ مهر ۱۳۹۲ از ۸:۳۳ ب.ظ پاسخ دادن

    خیلی ممنون ازلطف شمابه خاطرمطالب خوبتون

  6. مصطفی ۴ دی ۱۳۹۲ از ۸:۲۸ ب.ظ پاسخ دادن

    لینک سالمه

  7. مصطفی ۴ دی ۱۳۹۲ از ۸:۲۸ ب.ظ پاسخ دادن

    لطفا آموزش حرکات مهاجم را بذارید

  8. حسن ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ از ۱۰:۱۷ ب.ظ پاسخ دادن

    سلام واقعا ازتون ممنونم من یک دروازه بان هستم خیلی وقته که دنبال یه جایی می گشتم که بتونم تمرینات دروازه بانی رو داشته باشم که به طور اتفاقی با سایت شما اشنا شدم فقط می خواستم بدونم همه ی فیلم هایی که برای دانلود گذاشتید مثل نحوه ی گرم کردن و … در داخل DVD هایتان هست یا نه . با تشکر

  9. عارف جعفری ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ از ۱:۲۴ ق.ظ پاسخ دادن

    ممنون از فیلم های خوب برای گلر ها…واقعا سایتی به این شکل یک سایت ناب میتونه باشه…تا به حال سایت اموزش به این شکل ندیده بودم…یک دنیا ممنون از فیلم های مختص به گلری…یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.